بامداد

محل تحقیقاتم در نت و نوشته هایم!

بامداد

محل تحقیقاتم در نت و نوشته هایم!

شبیه

 

شاید یه مدت نیام وننویسم یه مدت

اینجوریام مدلمه.. عادتمه..

باز میام اما

خیلی زود اینجا فقط خودم انتظار خودمو میکشم

------------------------------------------------------

شبی که شام ِ آخر بود به دست دوست خنجر بود

 


شب آخر داریوش اقبالی

 ♫♫♫

سکوتت را ندانستم نگاهم را نفهمیدی
نگفتم گفتنی هارو تو هم هرگز نپرسیدی
شبی که شام ِ آخر بود به دست دوست خنجر بود
میان عشق و آینه یه جنگ نا برابر بود

چه جنگ نابرابری چه دستی و چه خنجری
چه قصه ی محقری چه اول و چه آخری

 ♫♫♫

ندانستیم و دلبستیم نپرسیدیم و پیوستیم
ولی هرگز نفهمیدیم شکار سایه ها هستیم
سفر با تو چه زیبا بود به زیبایی رویا بود
نمیدیدیمو میرفتیم هزاران سایه با ما بود

سکوتت را ندانستم نگاهم را نفهمیدی
نگفتم گفتنی هارو تو هم هرگز نپرسیدی

 ♫♫♫

در آن هنگامه ی تردید در آن بن بست بی اُمید
در آن ساعت که باغ عشق به دست باد پَر پَر بود
در آن ساعت هزاران سال به یک لحظه برابر بود
شب ِ آغاز تنهایی شب ِ پایان باور بود

سکوتت را ندانستم نگاهم را نفهمیدی
نگفتم گفتنی هارو تو هم هرگز نپرسیدی
شبی که شام ِ آخر بود به دست دوست خنجر بود
میان عشق و آینه یه جنگ نا برابر بود

چه جنگ نابرابری چه دستی و چه خنجری
چه قصه ی محقری چه اول و چه آخری..

ترانه سرا : اردلان سرفراز

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 19:26

ارههههه. پریناز هم خیلی خوبه. من کلییییی اسم (8تا) دوس دارم، همش میگم به خاطر این اسم ها هم که شده باید بچه دار شم

اوف هشت تا بچه...
دمت گرم کارت درسته ..
شادی و فرزندان..


یک تصویر سازی نسبی..

شادی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 19:14

مرررسی
منظورم بچه های آینده ام بود:)

آخی...
باران، بامداد..:)
من عاشق اسم آزادیم ...یه دوستی دارم اسمش رزگاره
قبلا تو بلاگفا اسم وبلاگم بامداد آزادی بود..
اسم دختر من هم نازپری بود یه زمانی میدونی..

شادی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:21

یه رازی رو بگم؟
اسم وبلاگت (بامداد- باران) اسم بچه های منن

چه راز قشنگی...
جدی؟
چه باحال
چه خوب......
از طرف من جفتشونو ببوس//

امین شنبه 13 تیر 1394 ساعت 17:29 http://pll.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه سر زدید
کجا واقعا میخواید برید
زود بر میگردید به وبتون
اگه یه مدت ننویسید عادت میشه و کم کم فراموش میکنید وب رو
اهل اینطور آهنگ و همچین خواننده هایی نبودم

سلام.
ممنون از شما ..
جایی خاصی نمیرم ، هستم:)
نوشتن تازه از سر گرفتم ..
چه عرض کنم ، توفیقی ندارد کلا نوشتن باید فهمید که علت اصلی که یک نویسنده مینویسد چیه؟!من که نفهمیدم چرا مینویسم:D
داریوش آهنگاش منم زیاد دوست ندارم ،متنش قشنگه ..لیریکش .. قصه جالبی داره این آهنگ..
مرسی که سر میزنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.